Γλώσσα

Greek Albanian Bulgarian English French German Italian Russian

Κατοχύρωση Ονόματος

Έφτασε λοιπόν η στιγμή να επιλέξεις το όνομα για την ιστοσελίδα σου. Με μια γρήγορη σκέψη θα έλεγες ότι πρόκειται για κάτι απλό. Αν όμως ξέρεις ότι με αυτό το όνομα θα σε μάθει όλος ο κόσμος, ότι παίζει σημαντικό ρόλο για το πόσο εύκολα θα μπορούν να βρουν την σελίδα σου και ότι υπάρχουν περισσότερες από 100 εκατομμύρια σελίδες στο διαδίκτυο με πολλές από αυτές να έχουν παραπλήσιο θέμα με το δικό σου θα δώσεις ιδιαίτερη προσοχή στο domain name που θα επιλέξεις! Εμείς σε αυτό το section θα σου πούμε κάποια σημεία να προσέξεις όπως και θα σου προτείνουμε τις πιο συμφέρουσες λύσεις για καταχώρηση ονόματος.

-- Σε γενικές γραμμές θα πρέπει από το όνομα να μπορεί να καταλάβει κανείς με τι ασχολείται το site ( π.χ. εάν θες να κάνεις μια σελίδα σχετικά με κατοικίδια ζώα θα πρέπει να βάλεις οπωσδήποτε τη λέξη pet - petshop,pethouse,mypet,lovepets κτλπ ).

-- Να είναι σχετικά σύντομο και εύκολο να το απομνημονεύσει κανείς όπως και να είναι απλό στο γράψιμο. Να προσπαθήσετε να αποφύγετε παύλες ή παρόμοια κόλπα επειδή δεν είναι διαθέσιμο το όνομα που επιθυμείτε να καταχωρήσετε( π.χ. όχι pet-shop ή all4yourpets αλλά mypet ).

-- Να αποφεύγετε καταλήξεις χωρών (π.χ. .gr / .de / .co.uk κτλπ.) εκτός και αν απευθύνεστε μεμονωμένα σε μια χώρα και να προτιμάτε διεθνείς καταλήξεις (.com / .net κτλπ.) για να μην περιορίζεστε σε συγκεκριμένη μάζα επισκεπτών.

Βέβαια πρέπει να σας επισημάνουμε ότι υπάρχει και εναλλακτική λογική επιλογής domain όπου λέει ότι επιλέγοντας γνωστά ονόματα με καταλήξεις χωρών εφόσον είναι διαθέσιμα είναι σίγουρο ότι θα έχετε πολλούς (αλλά αδιάφορους) επισκέπτες (π.χ. amazon.gr ή google.gr). To ίδιο ισχύει και για γνωστά ονόματα με ορθογραφικά λάθη (π.χ. yaho.com ή gogle.com).

Ακόμα πρέπει να είσαι πολύ προσεκτικός με την εταιρεία που θα επιλέξεις να καταχωρήσεις το όνομα που επιθυμείς δίνοντας ιδιαίτερη σημασία στα εξής σημεία:

-- Ασφάλεια Συνδιαλλαγών

--Επιπρόσθετες Δωρεάν Υπηρεσίες ( email , αρχική σελίδα , forwarding / redirection , κ.α. )

-- Τεχνική Υποστήριξη

ΩΡΕΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ

  • Τηλεφωνικό Κέντρο
  • Δευτέρα - Παρασκευή  ........ 09:00 - 18:00
    • Live Chat Support
    • Καθημερινά  ........ 09:00 - 21:00
      • Helpdesk 24/7
        • Server Monitoring 24/7
          • Datacenter Monitoring 24/7

 

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ